Over...

Vermogensbeheer... Ook u hebt er wellicht al eens aan gedacht. Op en dag vroeg ik me af wat ditp recies inhield en of het ook voor mij nuttig kon zijn. Ik ben dan begonnen met me te verdiepen in private banking. Zo diep dat het me begon te boeien en ik er gepassioneerd door raakte. In deze blog deel ik mijn ervaringen met u, opdat u de juiste keuze maakt indien u aan vermogensbeheer wenst te doen.

dinsdag 1 september 2009

disclaimer

Disclaimer

Deze blog een persoonlijke blog. De standpunten en meningen hier vertegenwoordigen mijn eigen mening en niet die van andere mensen, instellingen of organisaties die al dan niet verband houden met de inhoud van deze blog, tenzij expliciet vermeld. Ook mijn gedachten en meningen veranderen van tijd tot tijd wanneer ik mijn kennis en begrijpen uitbreid over de zaken en onderwerpen die in deze blog worden behandeld. Deze blog biedt daarom slechts een momentopname van de kennis, opvattingen en meningen die ik bezit op een bepaald punt in de tijd en deze kunnen veranderen naarmate de tijd verstrijkt. Ik behoud het recht om mijn kennis en gedachten te laten evolueren en of veranderen over tijd zonder dit te hoeven aankondigen. Mijn blog bevat links naar sites en of blogs van derden. Deze zijn bedoeld als een middel om u eenvoudig toegang te verschaffen tot de informatie die daarin is opgenomen. Ik ben op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de inhoud van andere sites of producten of diensten die worden aangeboden via (deze) andere sites.
Do not copy Copyright © 2010 - Disclaimer - Contact - Vermogensbeheerder asset management